Logo

Szkolenie: Akademia Public Relations – media relations

Dostępne terminy i lokalizacje

W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.

Cena: 243,90zł(300,00zł z VAT)

Czas trwania: 6h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie adresowane do wszytskich zainteresowanych powyższą tematyką.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy JohnsonJohnson Poland Sp. z o.o..

Cele i korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami

Media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.

Tematyka

  1. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem:
  • Istota komunikacji
  • Zagrożenia komunikacji ja sobie z nimi radzić i jak unikać
  • Informacja rodzaje i znaczenie
  • Mówione formy komunikacji z otoczeniem
  1. Pisemne formy komunikacji z otoczeniem
  • Rodzaje pisemnych form komunikacji przedsiębiorstwa z mediami:
  • Misja firmy
  • Press statement (oświadczenia prasowe)
  • Information release (komunikaty informacyjne)
  • Press release (informacje prasowe, tzw. notatka prasowa)
  • Background release (opracowania prasowe tematyczne)
  • Feature release (specjalistyczne informacje tematyczne)
  • Artykuły gotowe do druku
  • Wkładki do gazet
  • Reprinty
  • Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów zajęcia praktyczne
  1. Kontakty z dziennikarzami
  • Znaczenie kontaktów z przedstawicielami mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
  • Środki masowego przekazu w działalności PR
  • Organizacja konferencji prasowej
  • Organizacja imprez specjalnych dla przedstawicieli mass mediów

Forma przeprowadzenia zajęć:

wykład konsultacje, warsztaty, case study


Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.