W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 270,00zł(332,10zł z VAT)
Czas trwania: 5h
Kategoria: Inne
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
-udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Edukator, specjalista do spraw analiz i badań w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie, ekspert do spraw awansu zawodowego nauczycieli, wykładowca Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego, trenerka programów szkoleniowych dla rad pedagogicznych, kadry kierowniczej oraz pracowników samorządowych, wieloletni dyrektor szkoły, inspektor do spraw monitorowania szkół podstawowych i gimnazjów, ekspert regionalny do przeprowadzania oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007- 2013. Posiada certyfikat Menadżer jakości - audytor zintegrowanych systemów zarządzania jakością oraz certyfikat Grupy Wymiany Doświadczeń miast członkowskich Związku Miast Polskich z zakresu zarządzania oświatą. Autorka wielu publikacji z zakresu oświaty. Lektor języka polskiego jako obcego w Michelin Olsztyn.
1. Poznanie zasad organizacji, prowadzenia i metodologii ewaluacji wewnętrznej.
2. Pogłębienie wiedzy uczestników na temat zmiany w nadzorze pedagogicznym- nowy projekt rozporządzenia
3. Pogłębienie wiedzy na temat wymagań i poziomów ich spełniania nowy projekt rozporządzenia.
4. Poznanie metod, narzędzi do prowadzenia ewaluacji, zasad budowania raportu ewaluacyjnego.
5. Określenie zadań dyrektora i nauczycieli w procesie ewaluacji wewnętrznej.
6. Wykorzystanie raportu z ewaluacji wewnętrznej do prowadzenia projakościowych działań w szkole.
1. Podstawy prawne ewaluacji wewnętrznej.
2. Co to jest ewaluacja?- przegląd definicji.
3. Ewaluacja zewnętrzna a ewaluacja wewnętrzna- jaka jest różnica?-przypomnienie wymagań i poziomów ich spełniania
w kontekście zmian rozporządzeń od 1 września 2015r. Jak rozumieć i spełniać wymagania państwa?
5. Jak przygotować radę pedagogiczną, rodziców i uczniów do ewaluacji zewnętrznej?- etap przygotowania, badania
i analizy raportu.
6. Czemu ma służyć prowadzenie ewaluacji wewnętrznej?
7. Rola dyrektora szkoły i nauczycieli w badaniu ewaluacyjnym.
8. Jak przygotować projekt ewaluacji wewnętrznej?
a) wybór przedmiotu ewaluacji
b) tworzenie pytań badawczych/kluczowych
c) kryteria- czemu służą?
d) wybór metod i źródeł:
- metody tradycyjne (wywiad, ankietowanie, obserwacja, analiza danych zastanych)
- metody alternatywne (balon, gadająca ściana, pole siłowe, róża wiatrów,, tarcza strzelnicza, sortowanie, termometr i inne)
e) opracowanie raportu- jak analizować dane z badania?
f) wskazówki do formułowania wniosków i rekomendacji
9. Profil szkoły- inna metoda prowadzenia ewaluacji wewnętrznej.
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.