W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 235,00zł(289,05zł z VAT)
Czas trwania: 8h
Kategoria: Sprzedaż, marketing
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- udział w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- serwis kawowy,
- lunch,
- konsultacje indywidualne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego
Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki
1. Co to jest marketing partyzancki - charakterystyka.
2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
- Marketing personalny
- Programy lojalnościowe
- Analiza zasobów informacyjnych organizacji
- Agresywny e-mail marketing
- Posługiwanie się referencjami
- Strategia przecieków informacyjnych
- Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)
- Karty upominkowe
- Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji
- Buddy marketing
4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.