Logo

Szkolenie: Marketing w firmie

Dostępne terminy i lokalizacje

W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.

Cena: 243,90zł(300,00zł z VAT)

Czas trwania: 6h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Dla kogo?

Mikro, małe, średnie firmy każdej branży. Właściciele firm lub pracownicy działów marketingu.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy JohnsonJohnson Poland Sp. z o.o.

Cele i korzyści ze szkolenia

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca firmy na rynku
  • Określenie funkcji marketingu w firmie
  • Organizacja marketingu w firmie
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego

Tematyka

  1. Co to jest marketing:
  • Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza)
  • Analiza składników marketing mix (jak je zastosować w praktyce)
  • Komunikacja marketingowa jak będzie przebiegać (komunikat marketingowy sposoby tworzenia)
  • Strategie marketingowe rodzaje
  1. Plan marketingowy:
  • Elementy planu marketingowego
  • Jak stworzyć właściwy (analiza przykładów, tworzenie własnych)
  1. Analiza firmy i jej otoczenia:
  • jak przeprowadzić analizę sytuacyjną firmy
  • analiza otoczenia
  • ocena wewnętrznej sytuacji firmy
  • analiza SWOT
  • tworzenie własnej analizy firmy
  1. Produkt i cena na rynku:
  • potrzeby człowieka
  • kształtowanie programu asortymentowego
  • planowanie strategiczne dotyczące produktu
  • nowy produkt koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek
  • cykl życia produktu
  • profile segmentów usług i ich ogólna charakterystyka
  • profile segmentów usług w turystyce i ich charakterystyka
  • strategie cen ceny podstawowe a ceny zróżnicowane
  • negocjacje cenowe

6. Promocja i dystrybucja na rynku:

  • efektywna promocja sprzedaży
  • marka
  • przekaz reklamowy
  • planowanie kampanii promocyjnej reklama
  • promocja sprzedaży
  • marketing bezpośredni
  • PR
  • budżet promocji
  • dystrybucja (wybór optymalnego kanału dystrybucji)

Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.