Logo

Szkolenie: Marketing w sektorze publicznym

Dostępne terminy i lokalizacje

  • Miejsce: Lublin

    Data: 23 Sie 2018/Cz - 24 Sie 2018/Pt

    Zapisy: Formularz zgłoszeniowy

    Elektroniczny zapis aktywny do: 16 Sie 2018/Cz

    Zakw. wliczone w cenę: Nie

Cena: 406,50zł(500,00zł z VAT)

Czas trwania: 16h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie adresowane do pracowników administracji publicznej na każdym szczeblu.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy JohnsonJohnson Poland Sp. z o.o.

Cele i korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat marketingu niezbędnej do tworzenia spójnych komunikatów marketingowych
  • Otrzymanie kompletu narzędzi marketingowych, dostosowanego do specyfiki urzędu
  • Nabycie umiejętności opracowywania planu marketingowego

Tematyka

  1. Co to jest marketing:
  • Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza)
  • Analiza składników marketing mix (jak je zastosować w praktyce)
  • Komunikacja marketingowa jak będzie przebiegać (komunikat marketingowy sposoby tworzenia)
  • Strategie marketingowe rodzaje
  1. Rola marketingu w sektorze publicznym .
  2. Plan marketingowy:
  • Elementy planu marketingowego
  • Jak stworzyć właściwy (analiza przykładów, tworzenie własnych)
  1. Analiza organizacji i jej otoczenia:
  • jak przeprowadzić analizę sytuacyjną organizacji
  • analiza otoczenia
  • analiza SWOT
  • tworzenie własnej analizy organizacji
  1. Myślenie marketingowe:
  • planowanie strategiczne dotyczące produktu
  • nowy produkt koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek
  • cykl życia produktu
  • narzędzia marketingu
  • nowoczesne formy marketingu (marketing wirusowy, partyzancki itd.)

6. Promocja i dystrybucja na rynku:

  • efektywna promocja sprzedaży
  • marka
  • przekaz reklamowy
  • planowanie kampanii promocyjnej reklama
  • promocja sprzedaży
  • marketing bezpośredni
  • PR
  • budżet promocji
  • dystrybucja (wybór optymalnego kanału dystrybucji)
  1. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki:
  • budowanie strategii marki
  • podstawowa grupa docelowa rozpoznanie
  • obietnica marki czym jest, jak ją formułować
  • wiarygodność marki jak ją zbudować
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikujące o marce

Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.

Kalendarz szkoleń