Logo

Szkolenie: Nowoczesne formy promocji w Internecie

Dostępne terminy i lokalizacje

  • Miejsce: Lublin

    Data: 25 Sty 2018/Cz - 26 Sty 2018/Pt

    Zapisy: Formularz zgłoszeniowy

    Elektroniczny zapis aktywny do: 18 Sty 2018/Cz

    Zakw. wliczone w cenę: Nie

Cena: 487,80zł(600,00zł z VAT)

Czas trwania: 16h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Dla kogo?

Mirko, małe, średnie, duże firmy. Administracja publiczna. Portale, serwisy i sklepy internetowe.

Szkolenie prowadzi

Ewa Gadomska specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy JohnsonJohnson Poland Sp. z o.o.

Cele i korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w Internecie, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.

Tematyka

  1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
  • Krótkie podsumowanie trendów marketingu internetowego
  • Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.
  • Prawne aspekty działań e-marketingowych.
  1. Badania marketingowe w Internecie:
  • Narzędzia badawcze, metody, techniki
  • Case studies
  1. Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowym.
    Czym są mikrotrendy
    Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowych i kampaniach internetowych
  2. Reklama w Internecie:
  • Rodzaje i formy reklam w sieci (banery reklamowe, pop-upy itd.)
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:
  • Rola emocji i humoru w reklamie
  • Język reklamy
  • Slogan reklamowy
  • Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
  • Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych
  • Jak zmierzyć efektywność i skuteczność reklamy w Internecie badania efektywności poszczególnych działań reklamowych
  • Planowanie internetowej kampanii reklamowej
  1. Email marketing.
    kiedy skuteczny?
    Jak tworzyć właściwą treść marketingową do email marketingu
    Jak stworzyć email graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych
    Prawne aspekty email marketingu
    Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych
  2. Social Media marketing.

Omówienie podstawowych serwisów społecznościowych działających na rynku

  • Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
  • Skuteczny Fan Page na Facebook
  • Aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
  • Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
  • Mikroblogi
  • Haul itd.
  1. Reklama odsłonowa
  • Czym są, czym się charakteryzują
  • Zalety wizerunkowe reklam odsłonowych
  • Typ reklam odsłonowych
  • Efektywność reklam odsłonowych
  • Cenniki przykłady
  1. Artykuł sponsorowany i jego znaczenie dla wizerunku firmy
  • Właściwości artykułu sponsorowanego
  • Artykuł na portalu ogólnopolskim czy specjalistycznym?
  • Koszta i warunki umowy przy okazji artykułu sponsorowanego
  1. Pozycjonowanie czy kampanie SEM?
  • Czym jest pozycjonowanie i jakie ma zalety ?
  • Różnice pomiędzy kampaniami SEM a działaniami SEO
  • Dobór najodpowiedniejszej formy promocji dla stron firmowych 10.
  1. Planowanie mediów w Internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).
  • Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
  • Współpraca z domami mediowymi
  • Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
  • Planowanie kampanii AdWords
  • System Tradedoubler
  • AdTaily
  • Badanie skuteczności kampanii marketingowej
  1. Pozostałe formy marketingu w Internecie
  • Marketing na blogach, videoblogach (vlogach)
  • Bluetooth marketing
  • Platformy zakupów grupowych
  • Konkursy online (jak je planować, kiedy przynoszą pozytywne efekty)
  • Marketing partyzancki (w jego ramach marketing wirusowy itd.)

Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.

Kalendarz szkoleń