W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 1 825,00zł(2 244,75zł z VAT)
Czas trwania: 16h
Kategoria: Sprzedaż, marketing
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
- serwis kawowy,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.
I. MARKETING PARTYZANCKI:
1. Co to jest marketing partyzancki - charakterystyka.
2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
- Marketing personalny
- Programy lojalnościowe
- Analiza zasobów informacyjnych organizacji
- Agresywny e-mail marketing
- Posługiwanie się referencjami
- Strategia przecieków informacyjnych
- Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)
- Karty upominkowe
- Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji
- Buddy marketing
4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)
II. SOCIAL MEDIA
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
- Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy
- Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
- Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
- Case studiem
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
- Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
- Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
- Nasza Klasa
- Linkedin
- Goldenline
- Grono
4. Blogi i mikro blogi:
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
- Blip.pl
- Twitter.com
5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
- Rodzaje i formy reklam w sieci
- Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:
- Język reklamy
- Slogan reklamowy
- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych
6. Planowanie internetowej kampanii reklamowej
7. Mierzenie efektywności działań w social media Internetowy
8. Public Relations:
- Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
- E-media Relations
9. Pisanie do sieci - rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.