Logo

Szkolenie: Nowoczesne metody marketingu - partyzancki i social media

Dostępne terminy i lokalizacje

W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.

Cena: 1 825,00zł(2 244,75zł z VAT)

Czas trwania: 16h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.

Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
- serwis kawowy,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń marketingowych, m. in. dla firm AVON i Johnson Johnson.

Cele i korzyści ze szkolenia

Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego
Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki
Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Tematyka

I. MARKETING PARTYZANCKI:

1. Co to jest marketing partyzancki - charakterystyka.

2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

- Marketing personalny

- Programy lojalnościowe

- Analiza zasobów informacyjnych organizacji

- Agresywny e-mail marketing

- Posługiwanie się referencjami

- Strategia przecieków informacyjnych

- Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)

- Karty upominkowe

- Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji

- Buddy marketing

4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:

- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)



II. SOCIAL MEDIA

1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

- Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy

- Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta

- Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami

- Case studiem

2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

- Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody

- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

- Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego

- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych

3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

- Facebook:

- Kreatywne prowadzenie fan page

- Pomysłowa reklama na facebook

- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki

- Nasza Klasa

- Linkedin

- Goldenline

- Grono

4. Blogi i mikro blogi:

- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:

- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane

- Blip.pl

- Twitter.com

5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:

- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media

- Rodzaje i formy reklam w sieci

- Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:

- Język reklamy

- Slogan reklamowy

- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego

- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych

6. Planowanie internetowej kampanii reklamowej

7. Mierzenie efektywności działań w social media Internetowy

8. Public Relations:

- Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy

- E-media Relations

9. Pisanie do sieci - rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu


UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową

www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.