Logo

Szkolenie: Nowoczesnej metody marketingu - partyzancki i social media

Dostępne terminy i lokalizacje

W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.

Cena: 530,00zł(651,90zł z VAT)

Czas trwania: 16h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- lunch,

- serwis kawowy,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń marketingowych, m. in. dla firm AVON i Johnson Johnson.

Cele i korzyści ze szkolenia

Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego
Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki
Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Tematyka

I. MARKETING PARTYZANCKI:

1. Co to jest marketing partyzancki - charakterystyka

2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim

3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
- Marketing personalny
- Programy lojalnościowe
- Analiza zasobów informacyjnych organizacji
- Agresywny e-mail marketing
- Posługiwanie się referencjami
- Strategia przecieków informacyjnych
- Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)
- Karty upominkowe
- Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji
- Buddy marketing

4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)

II. SOCIAL MEDIA
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
- Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy
- Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
- Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
- Case studiem

2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
- Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych

3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

- Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki (Nasza Klasa, Linkedin, Goldenline, Grono)

4. Blogi i mikro blogi:
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
- Blip.pl
- Twitter.com

5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
- Rodzaje i formy reklam w sieci
- Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:
- Język reklamy
- Slogan reklamowy
- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych

6. Planowanie internetowej kampanii reklamowej

7. Mierzenie efektywności działań w social media Internetowy

8. Public Relations:
- Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
- E-media Relations

9. Pisanie do sieci - rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu


UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową

www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.