W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 590,00zł(725,70zł z VAT)
Czas trwania: 16h
Kategoria: Prawo
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
- serwis kawowy,
- imprezy towarzyszące (np: biesiada przy ognisku),
- karnet do auaparku,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za poprawność procedur związanych z realizacją zamówień publicznych w firmie bądź instytucji, dla służb przygotowujących procedury oraz
podejmujących decyzje w zakresie zamówień publicznych.
I.Niestosowanie ustawy.
1.Niestosowanie ustawy pomimo wystąpienia przesłanek jej stosowania.
2.Podział zamówienia w celu uniknięcia stosowania ustawy.
3.Błędy w szacowaniu wartości zamówienia skutkujące niestosowaniem ustawy.
4.Niestosowanie ustawy przy zamówieniach dodatkowych i uzupełniających.
5. Nieprawidłowe stosowanie przesłanek wyłączających obowiązek stosowania ustawy (podmiotowych i przedmiotowych).
II.Unikanie procedur (przewidzianych dla konkretnych progów kwotowych)
6.Specyfika zamówień z uwagi na ich wartość.
7. Zaniżanie wartości zamówienia w celu uniknięcia procedur.
8. Podział zamówienia w celu uniknięcia procedur.
9. Rozszerzające stosowanie procedur przewidzianych dla usług priorytetowych.
III. Ogłoszenia
10. Nieprawidłowości dotyczące przygotowywania i zamieszczania ogłoszeń w postępowaniach.
IV. Zasady udzielania zamówień.
11.Naruszenia zasad udzielania zamówień, w szczególności zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasady bezstronności w postępowaniu.
V.Przygotowanie postępowania
12.Nieprawidłowości w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
13. Nieprawidłowości w zakresie szacowania wartości zamówienia
VI.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
14.Nieprawidłowości w zakresie treści specyfikacji.
15.Nieprawidłowości w zakresie wyjaśniania treści specyfikacji.
16. Nieprawidłowości w zakresie zmian treści specyfikacji.
VII. Ocena wiarygodności wykonawcy
17.Nieprawidłowości w zakresie formułowania warunków udziału w postępowaniu, w tym w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystających z zasobów innych podmiotów.
18.Nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek wykluczenia wykonawców.
19.Nieprawidłowości w zakresie wskazywania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
20. Nieprawidłowości w zakresie uzupełniania dokumentów.
21. Nieprawidłowości w zakresie wadium.
VIII. Oferta i jej ocena.
22.Nieprawidłowości w zakresie formułowania kryteriów oceny ofert.
23. Nieprawidłowości w zakresie przebiegu oceny ofert.
24.Nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek odrzucenia oferty (między innymi błędy w obliczeniu ceny, niezgodność oferty z treścią specyfikacji, rażąco niska cena).
25.Nieprawidłowości w zakresie wyboru oferty najkorzystniejszej.
IX. Udzielenie zamówienia
26.Nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek unieważnienia postępowania.
27. Nieprawidłowości w zakresie obowiązków informacyjnych zamawiającego.
28.Nieprawidłowości w zakresie protokołu z postępowania.
X.Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy
29.Podmioty kontrolujące udzielanie zamówień.
30.Naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
31. Kary nakładane przez Prezesa UZP.
32. Odpowiedzialność karna.
XI. Umowy w sprawach zamówień publicznych
33.Nieprawidłowości w zakresie formułowania treści umów.
34.Nieprawidłowości w zakresie zmiany umów (między innymi zmiana przedmiotu zamówienia, zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana wynagrodzenia, klauzule waloryzacyjne).
35.Nieprawidłowości w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.