Logo

Szkolenie: Social media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach

Dostępne terminy i lokalizacje

  • Miejsce: Lublin

    Data: 11 Wrz 2018/Wt - 12 Wrz 2018/Śr

    Zapisy: Formularz zgłoszeniowy

    Elektroniczny zapis aktywny do: 4 Wrz 2018/Wt

    Zakw. wliczone w cenę: Nie

Cena: 406,50zł(500,00zł z VAT)

Czas trwania: 16h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- konsultacje indywidualne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Dla kogo?

Małe, średnie, duże firmy, sklepy internetowe, portale internetowe, urzędy miasta, osoby indywidualne publiczne (rzecznicy prasowi, managerowie gwiazd, politycy itd.)

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy JohnsonJohnson Poland Sp. z o.o..

Cele i korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Tematyka

  1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Case studies
  1. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
  • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
  • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
  1. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
  • Facebook:
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
  • Goldenline
  • Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  1. Blogi i mikro blogi:
  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com czy dla wszystkich?
  • Kto jest targetem?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? skuteczny copywriting
  • Blogi dotyczące finansów kiedy i jak prowadzić?
  1. Podcasty, vlogi oraz You Tube:
  • Podcasty kiedy mają sens, kto ich słucha, jak je dobrze przygotować
  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Skuteczna kampania na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta
  1. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Rodzaje i formy reklam w sieci
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Planowanie internetowej kampanii reklamowej
  • Mierzenie efektywności działań w social media
  1. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite, TweeterDeck jak wybrać najlepsze dla nas.
  2. Internetowy Public Relations:
  • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
  • E-media Relations
  • Pisanie do sieci rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu

Forma przeprowadzenia zajęć:

wykład konsultacje, warsztaty, case studies


Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.

Kalendarz szkoleń