W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 1 820,00zł(2 238,60zł z VAT)
Czas trwania: 16h
Kategoria: Sprzedaż, marketing
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
- serwis kawowy,
- imprezy towarzyszące (np: biesiada przy ognisku),
- karnet do auaparku,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Szkolenie adresowane jest do: pracowników i managerów nowoczesnych firm, pracowników działów
sprzedaży i obsługi klienta, specjalistów biorących udział w negocjacjach handlowych.
Celem szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszych metod perswazji w życiu zawodowym i osobistym. Szkolenie ma nauczyć uczestników jak stosować komunikaty perswazyjne, z drugiej strony jak radzić sobie z nimi, gdy stosują je klienci i partnerzy biznesowi.
Blok I - Wprowadzenie
Negocjacje handlowe zrozumieć potrzeby drugiej strony
Jakim jestem negocjatorem wybór stylu negocjacji.
Blok II Zrozumieć się bez słów wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach i obrona przed manipulacją
Sposób zachowania podczas spotkań i negocjacji
- sposobowi pukania i otwierania drzwi
- krokom i stylowi wejścia do pokoju
- dobraniu stylu podawania dłoni na powitanie i innym formom dotyku
- wykorzystanie odległości między rozmówcami
- zajęciu odpowiedniego miejsca przy stole przez nas i przez innych uczestników spotkania
- doborowi ustawienie stołów i innych elementów wyposażenia (znaczenie i odbiór różnego wyposażenia)
- wykorzystanie kolorów, światła i zapachów,
- sposobu siadania, ułożenia dłoni, tułowia i nóg
- znaczenia czasu jako sygnału w relacjach międzyludzkich m.in. tego, jak odbierane jest zaproponowanie wody, soku, kawa lub herbaty
- wpływu dodatków konferencyjnych na relacje międzyludzkie, a nawet jak ułatwić a jak utrudnić mówienie takimi dodatkami
Mowa ciała na stojąco warsztaty z kamerą
Mowa ciała na siedząco podczas negocjacji
Blok III wywieranie wpływu słowem i technikami negocjacji
Wywieranie wpływu a sztuka mówienia.
Magia głosu
Język perswazji podczas przemówień:
Główne narzędzia przekonywania
Techniki wywierania wpływu:
zasada autorytetu
reguła wzajemności
zasada kontrastu
zasada konsekwencji
reguła niedostępności
zasada lubienia
zasada dowodu społecznego
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.